Reisleider zal me ook wel goed passen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Reisleider zal me ook wel goed passen - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Reisleider zal me ook wel goed passen

Blijf op de hoogte en volg jantiene

06 Juli 2014 | Thailand, Krabi

Ik had een trip geregeld om een paar uur te kanoen in de mongrove en daarna naar de lagoon.
We werden vrijdag opgehaald om half negen. Ondanks een dag vrij toch even vroeg op maar het word vast de moeite waard. De tuk tuk was op tijd. Iedereen had er zin in dus woop woop here we go.
Het was een uur rijden maar dit was echt geen straf. Ik geniet nu al wat een geweldige natuur hebben ze hier. Echt een mooi wonder. Ter plekke kregen we fles water en een drybag. En niet te vergeten de peddel. Op naar de kano. Ik mocht mijn kano delen met christina. Het was zo geweldig wat een natuur zo relax en toch ook een beetje werken. De mongrove pfff geen woorden. De prive stranden. De trip is gewoon te kort. Te weinig ogen echt een aanraden. Af en toe iemand nat maken de gids gek maken. Gewoon onwijs mezelf zijn en enrom genieten.
Iedereen genoot en dat deed me erg veel goeds. Maar aan al het moois komt een einde. En brachten we de kano's weer aan land en kregen we heerlike verfrissende ananas en watermeloen zoveel lekkerder als die in Nederland.
Nadat iedereen geariveerd was en de mooie foto uitgezocht had. Lunchen lekker veel genoeg. Met een volle maag naar de lagoon om ons daar even lekker op te frissen. Onze eerste ontmoeting met zoet water hier in Thailand buiten de douche en drinkwater.
En zo helder je kon er alles in zien. Wow maar onwijs koud. Springen, salto's en onderwaterfoto's ik zal deze na dit bericht posten. Na al deze gekke maar leuke dingen gingen we met een ijsje naar huis. Iedereen was zo moe van het feesten van gisteren en de actieviteiten dat we een power napp nodig hadden. S'avonds gezellig met ze alle gekaart in het restaurant. We zin een leuke gezellige club.

Zaterdag heb ik weer de berg beklommen naar de tijger tempel weer 1237 treden. Het is zo heerlijk om dit te doen het doet me echt goed. Dit keer voelde het ook veel lichter als de eerste keer. Ik was ook een stuk relaxter in mijn hoofd. Dit doet een mens zo goed. Op de top hadden we een mooi uitzicht beter als de eerste keer. En ik voelde me zo goed zo gevuld met liefde met hoop met ja eigenlijk zijn er geen woorden voor. Je moet het gewoon zelf meemaken. We hebben 1,5 uur op de top gezeten gestaard in ons zelf gekeerd zo mooi moment. Helaas moesten we echt naar beneden om naar de night market te gaan. Daar heerlijk gegeten gedronken en genoten van de mensen op de markt.

Wat kan ik hier enorm genieten dat woord komt wel erg vaak voor in me blog. Maar echt ik doe het met elke vezel in me lijf. Ik moet dit ook meer doen in Nederland.

Vandaag zondag. Hebben we heerlijk buiten de deur gegeten. En hebben Ilaria en Christina en ik twee caches gelopen en ook gevonden. Wat een geweldig uitzicht we waren zo blij dat we dit gedaan hadden. Anders hadden we deze plekken echt niet gezien.

Vanacht voetbal geluisterd wat een wedstrijd om gek van te worden van drie tot zes kon gelijk gaan ontbijten.
Dus nu maar vroeg naar bed.

Bedankt voor het lezen hopelijk hebben jullie ook nu weer genoten van mijn avontuur.

Ps met de schildpad gaat alles goed.

  • 06 Juli 2014 - 19:37

    Irene:

    is een goed verslag zie het helemaal voor me

    liefs van uit nederland

  • 07 Juli 2014 - 23:21

    Joep Meijer:

    Ziet er toch wel erg verschrikkelijk uit. ;-)

    Maar zie ik daar nu nog ouderwetse fotorolletjes?
    dat wordt uitkuijken straks bij de douane als het door de rontgen heen moet.

  • 08 Juli 2014 - 12:31

    Wilma Beijer:

    Dag Jantiene,
    Mooi te lezen hoe je geniet van je leven en werken in Thailand.
    Hartelijke groet namens de hele yogagroep,
    Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 27385

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: