Een weekend zonder een leuk einde - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Een weekend zonder een leuk einde - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Een weekend zonder een leuk einde

Blijf op de hoogte en volg jantiene

14 Juli 2014 | Thailand, Krabi

Ondanks dat duitsland won heeft dit weekend een nasmaak.
Zaterdag hadden we voor twee dagen een scooter gehuurd. Om een beetje te touren rond krabi. Dit is een erg leuke plaats en het was fantastisch. Heerlijk de wind door je haren gaan waar je maar wilt. Tempels bezoeken lekker eten cultuur snuifen. Ja erg leuk moet ik nog een keer doen.
Alleen helaas vanacht ging ik niet stappen ik wilde vandaag eindelijk weer eens gaan duiken. Helaas zit het er voor mijn niet in. Vanacht kreeg ik een prive bericht help 911 ik dacht dat het een grapje was en dat ze gewoon wilde dat ik kwam. Dit was echter niet zo Christina had de bocht gemist en was rechtdoor gereden en is daar niet zonder kleer scheuren vanaf gekomen. Ik moest naar het clinic ze had zo groot gat in haar been dat je haar bot kon zien. Dit moest gehecht worden en ze heeft schaafplekken over haar hele lichaam. Het eerste wat ze zei toen ik haar zag sorry ik leek haar moeder wel ze verontschuldigde zich. En ze maakte zich alleen maar druk over de scooter.
Ze had geluk gehad tja het is natuurlijk geen leuk einde van je vakantie maar alles is op gelapt en heeft tijd nodig.
Ik was toevallig snachts wakker gebeld door een vriendin uit Nederland. Na het telefoon gesprek kon ik niet gelijk slapen en checkte facebook en de stand van de wedstrijd. Dus gelukkig maar anders had ik ze niet kunnen helpen. Helaas kost het nu wel voor mij een duikdag. Ik ga haar zo ophalen uit het clinic en kijken hoe het nu verder moet.
Ik denk dat ik vanmiddag lekker een massage ga nemen even lekker een moment voor mezelf.

Pffff wat een nacht gelukkig heb ik nog even met me ouders gebeld en kon ik het even kwijt.

  • 14 Juli 2014 - 13:50

    Jantiene:

    We waten pas rond half zes terug net op tijd voor het avond eten. Christina eerst onder de douche gezet en toen eten en iedereen op de hoogte stellen. Na een dag niks doen en wachten op dokters. Ga ik nu lekker douche en chillen in me bed heb er genoeg van.

  • 14 Juli 2014 - 19:59

    Joep Meijer:

    Is zeker geen leuk einde van een actieve vakantie. Hopelijk houdt ze er geen hinderlijke gevolgen van over.

    zou zeggen doe rustig aan en zorg dat het jouzelf niet overkomt, want dan kan je jouw verdere reisplannen wel vergeten denk ik zo.

  • 15 Juli 2014 - 11:04

    Willem:

    Jantiene, pas je wel op jezelf. Ongeluk zit dus echt in een klein hoekje.

    Liep weer enkele verslagen achter maar ben nu weer op de hoogte. Geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 27395

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: