avondtuurlijk weekend ik heb het overleefd - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu avondtuurlijk weekend ik heb het overleefd - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

avondtuurlijk weekend ik heb het overleefd

Blijf op de hoogte en volg jantiene

24 Juli 2014 | Thailand, Krabi

We starten dit weekend met een heerlijke voet en been massage. Ik heb tegenwoordig mijn vaste masseur ;). Kom ik dan toch net iets te vaak. Ach het is een leuke kerel :).
Na deze heerlijke massage zouden we eigenlijk gaan stappen maar de ogen plakken. Het zandmannetje kwam vroeg vanavond. Dus alleen de trip voor morgen geboekt en naar huis naar bedje. Deze dame word te oud en heeft energie nodig.

Optijd het bedje uit vandaag is een leuk programma volgens het boekje je weet maar nooit. Na een uur rijden kwamen we aan bij de monkey cave. Wisten wij veel dat we iets hadden geboekt wat verder weg lag dan we dachten. Zolang we de rit maar overleven. met zoveel geweld dendert deze man over de weg heen. Wat ben ik toch blij dat het plafon er hoog is anders zat er een deuk in het dak. Bij de monkey cave konden we twintig minuten besteden. Wat voelde ik me een tourist. Oja je zult wel denken twintig minuten is dat niet wat kort ik kan je vertellen het is lang genoeg. Ik heb het niet zo op agresieve monkeys die alleen maar uit zijn op eten wat ik niet voor ze heb.
Lekker de "veilige" bus in om naar de volgende bestemming te rijden. We gaan namelijk raften woop woop. Alle spullen veilig opbergen in de safty box. En genieten van het water geweld. Ik heb nog nooit zoveel gelachen. De gezichten van de mensen in de boot. ik vond het alleen maar leuk maar er waren mensen die niet konden zwemmen. Ik snap niet dat ze die mensen toe laten. De vijf kilometer zaten er zo op. Ondanks ddat het zo leuk was was het ook weer genoeg geweest. Even bij komen van het water pret mochten we het gevaar op gaan zoeken op het land. Ik had nog nooit zo groot gevaarte onder mijn kontje gehad. We gingen modder scheuren met een quad. Ik wil dit echt nog een keer gaan doen geweldig. Modder zat overal maar dat mocht de pret niet drukken. Na die tijd gewoon even afspoelen. Wat dat betreft hadden ze beter eerst quad kunnen doen en dan raften. Na al dit gekke geweld was er even een wel verdiende lunch pauze. Eerlijk gezegt dachten we dat het programma erop zat maar we kregen nog een toetje. We mochten nog van de kabelbaan. heb zo geweldig filmpje kunnen maken met de go pro van Carina. Die zien jullie vast wel als ik terug ben. Na de kabelbaan naar een waterval. Helaas had ik me al verkleed dus wilde niet meer nat worden. Ik kon er zo ook wel van genieten. Het was echt een onwijs leuke dag met de meiden. Ondanks alle drukte was het toch een rustige ontspannen dagje en heb ik enorm genoten.

Zondag was voor mij een echte zondag. tijd voor mezelf gezocht. Wat hier wel erg lastig is. Met zoveel mensen zowel in me huis als op het resort. s Avonds met ze alle uit etennn geweest omdat Becca ons morgen gaat verlaten. Het word deze week een week van gaan. Afscheidnemen van vrienden ik ga het zwaar krijgen. Maar het maakt me vast sterker.


  • 27 Juli 2014 - 18:09

    Joep Meijer:

    Wat zal het straks wennen zijn voor je als je weer terug bent in Nederland. Het meest wilde water dat je daar waarschijnlijk zal zien is een fles spa rood dat je flink geschud hebt. En de meest ruige natuur is waarschijnlijk een niet gemaaide tuin ;-)

    En afscheid nemen kan lastig zijn, maar onthoud, je hebt er vast een hoop nieuwe vriend(in)en bij gekregen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 27391

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: