Lange dagen korte nachten - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Lange dagen korte nachten - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Lange dagen korte nachten

Blijf op de hoogte en volg jantiene

29 Juli 2014 | Thailand, Krabi

Het is mijn laatste en langste weekend hier. Nou ja eigenlijk zijn de nachten wat korter.
Vrijdag besluiten we om met ze alle naar chang bar te gaan. Iedereen gaat al eerder, ik wil echter nog wat tijd met Akira door brengen en besluit later te gaan. Ze heeft een fles wijn gekocht en die wil ze samen met mij leeg drinken voor dat ik vertrek. Het was gezellig met haar maar ik had de andere beloofd om nog te komen. Helaas wilde Akira niet mee. Dus ik beloofde haar rond middernacht terug te komen. Om haar wakker te maken en de fles wijn samen leeg te drinken.
In chang bar nog een drankje en feesten dansen en gek doen. En toch ook een serieus potje pool doen ik word er steeds beter in. Iedereen genoot en daar kan ik dan weer zo van genieten. Een top avond ik had niet meer aan de tijd gedacht. Totdat er een paar dames naar huis wilde en ik me realiserde dat het al rond middennacht was. En ik mijn afspraak na moest komen.
Dus op naar huis. En Akira wakker maken wat een schat ook. Nok nok ehummmm yes. Oooo you i come. De fles kregen we niet helemaal leeg maar om vier uur konden we echt niet meer en was het gewoon tijd om te gaan slapen. Ze heeft een plekje in me hart veroverd wat een mooie tijd heeft ze me hier gegeven.

Zaterdagochtend een beetje boekje lezen bijkomen van de nacht. En smiddags gingen we voor mij de derde keer naar de tijger tempel 1237 trap treden. Ik dacht na twee keer doe ik die derde keer wel even. Maar ik had er erg veel moeite mee. Maar het was ook geen makkie het regende hard en onweer. Maar het mooie was toen we op de top waren. Was het droog en konden we genieten van het mooie uitzicht. Ik word er elke keer weer stil van. De trip naar boven doet me zoveel. Ja was een leuke uitdaging.
Na de tempel na de nightmarket. Het regende zo hard dat we gewoon besloten om wat te eten en naar huis te gaan. Lekker warm douche en vroeg naar bed. Dat warm douche ging wel maar ik en Akira besloten om toch nog even gezellgi samen te kletsen. En de fles van gisteren leeg te maken. Ook nu werd het weer laat. Ik ga die gesprekken met haar missen. En dat ze elke keer zo aardig is om me naar huis te brengen en al de grappen de lol die we hebben pfff Akira.
Zondag wilde ze naar de beach ik had echter geen zin en heb lekker rond gekeuteld op het resort. Spullen uitzoeken dingen regelen voor in bangkok. Afstand nemen van de mensen hier. Koken met Akira. Gewoon lekker ik. De dames waren er niet blij mee maar ik had het gewoon nodig. Ook deze avond ging iedereen op Carina en ik na naar de stad. Wij hadden echter besloten om een kampvuur te doen. Het was zo stil op de resort zonder de puppies ;) heerlijk zo avond met ze drieen. Genieten van het vuur van de gesprekken de grapjes. Dit was echt een heerlijk weekend. Ook deze avond sloten Akira en ik samen af. Het zal straks stil worden voor haar en mij.

Maandag kadootjes gekocht voor een paar mensen hier. Verschillende pogingen gedaan om me tas in te pakken. En hopen dat ik de kilos goed verdeeld heb. Kleren gerepareerd briefjes geschreven dingen ingepakt. Lekker bezig geweest.
De avond met de dames afgesloten met een massage. Ik voelde me na de massage net zo dronken als de afgelopen nachten.

Wat ga ik het hier missen het was een enome leuke rollecoaster. Heb genoten gejankt gelachen boos geweest. Maar dit alles heeft me sterker gemaakt. Heb dingen een plekje kunnen geven. En deze ervaring zal ik nooit meer vergeten.
Op naar me volgende avontuur rond reizen door Thailand met Lisette we hebben er zin in.

Ik hou je op de hoogte. Bedankt voor alle lieve berichtjes.

Lieve knuffel uit Thailand

  • 29 Juli 2014 - 22:07

    Leny:

    Hoi Jantiene
    Het lijkt mij ook een heerlijke ervaring .Ik zal het niet meer mee maken.
    Maar vind het hartstikke leuk om jou belevenis mee te mogen delen.
    Geniet er nog maar lekker van. Ook namens Math de groeten Leny

  • 31 Juli 2014 - 20:57

    Margot:

    Hoi Jantiene,

    Het klinkt allemaal weer fantastisch. Wat jammer, dat de tijd zo snel voorbij is gegaan en je afscheid moet nemen. Ben en ik wensen je een hele fijne reis met veel mooie ervaringen

  • 04 Augustus 2014 - 13:43

    Joep Meijer:

    Denk dat de beklimming lastiger was door al die drank die je naar binnen hebt geklokt ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 27387

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: