In geschreven op mijn nieuwe vrijwilligers project - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu In geschreven op mijn nieuwe vrijwilligers project - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

In geschreven op mijn nieuwe vrijwilligers project

Blijf op de hoogte en volg jantiene

25 Oktober 2013 | Nederland, Wageningen

Eindelijk de knoop door gehakt. En mezelf ingeschreven voor een vrijwilligers project in Thailand. De volgende ochtend had ik gelijk een emailbox vol. Nu ben ik er een beetje door heen gespit.
En mijn ticket is geboekt. Ik vlieg 2 juni vanuit Amsterdam en kom 3 juni aan in Krabi. Daar zal ik opgepikt te worden door de organisatie Project Abroad. Daar zal ik 8 weken lang mee helpen en leuke ervaringen op doen. En wat staat me nog meer te doen: Rif controle, enquêtes afnemen, populatie studies van vissen en koraal, verwijderen van netten en ander afval, gegevens uit de oceaan verwerken, meewerken aan herbebossingen, voorlichten van de lokale bevolking, bio-workshops geven Na deze acht weken blijf ik nog even in Thailand om rond te reizen. Na vijf weken rondreizen ga ik op 28 augustus weer richting Amsterdam.
Nu nog even lekker verder met de voorbereidingen en al genieten van de voorpret.
Ik zal jullie af en toe op de hoogte houden wat er allemaal gebeurt of gebeuren gaat.
Wil je niet meer op de hoogte gehouden worden omdat je in de tijd dat ik naar Ghana was geweest wel alles wilde weten maar nu niet schrijf je dan uit.

Ik ga weer verder met de voorbereiding.

  • 25 Oktober 2013 - 16:19

    Theo:

    Hoi Jantiene,

    heel leuk hoor, weer zo'n lekker uitgebreide buitenland-ervaring meemaken!
    Heel veel succes daar in Thailand. Ik hoop dat je (weer) erg veel indrukken gaat opdoen.

    Theo

  • 26 Oktober 2013 - 10:10

    Hoi Jantiene,:

    wat leuk voor je, ik hoop dat je ook daar veel nieuwe indrukken gaat opdoen,

    janny

  • 15 Januari 2014 - 16:49

    Ellen Verhoef:

    Hele goede actie. Fijn dat je kunt gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 27440

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: