Utopia - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Utopia - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Utopia

Blijf op de hoogte en volg jantiene

08 Mei 2014 | Nederland, Wageningen

Tja dat programma is niet altijd wat op tv. Toch ga ik ook naar Utopia. Voor acht weken lang is Utopia de plek waar ik zal slapen. Zo heet namelijk mijn accomodatie. Utopia staat in Krabi het is een bungalow and resort. Ik denk dus dat ik goed verzorgt ga worden ;).
Zodra ik er ben en tijd heb zal ik foto's plaatsen. Als er mensen zijn die een kaartje willen sturen. Kan je het adres vragen.

Van mijn visum heb ik nog niks gehoord :( zo spannend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 27441

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: