eerste week in Thai Thai land - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu eerste week in Thai Thai land - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

eerste week in Thai Thai land

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg jantiene

10 Juni 2014 | Thailand, Krabi

maar eerst mag ik nog even over zondag schrijven. het was heerlijk rustig wakker worden. genieten relaxen chillen het is immers een rustdag. maar aan het einde van de dag was het toch echt even bikkelen. we gaan namelijk naar de tijger tempel. en de top ligt 1237 treden hoog. wat een meditatie is dat zeg. heerlijke zware ervaring. maar de top onwijs gaaf zo vet dat uitzicht. dat maakt de beklimming ineens of het er niet meer was. genoten van de zonsondergang en toen moesten we echt naar beneden. ook dat is een hele ervaring je benen gaan echt op een gegeven moment trillen je hebt ze ineens niet meer onder controle zo raar.
na deze geweldig ervaring gingen we naar de avond markt in Krabi. daar waren vooral veel eet kraampjes overal wat proberen en zo toch een heerlijke maaltijd binnen krijgen. en niet vergeten de cocktail uit een bamboo drinken oke ik heb nipjes genomen van de andere ik ben er nog niet echt voor te porren.
ondanks dat deze zondag rustig begon hebben we hem goed afgesloten en heerlijk genoten van de klim uitzicht eten en drankjes.

maandag was weer een gewone werk dag nou ja gewone. we hadden beach cleaning up. niet het fijnste werk maar het uitzicht en gezelligheid maakt veel goed. en wat een rotzooi spoeld er aan.
tandeborstels, aanstekers, plasticzakken, blikjes, vinnen, maskers, slippers, fruit, visdraad, vis, hengels en ga zo maar door. na drie keer een sessie van 45 minuten. hadden we met negen personen 420 kilo afval opgehaald. echt niet normaal zoveel. alles werd verdeel in catogorieen. en recycel of niet. en dit in de brandende zon was wel zwaar en dan nog met een beetje spierpijn van al het klimmen van de laatste twee dagen. maar we hebben zo goed werk geleverd we mogen trots zijn. na het harde werken lekker lunche douche en genieten van de zon.

we hebben een leuk team en genieten enorm. het is jammer dat over twee weken mensen ons weer gaan verlaten. maar gelukkig komen er ook weer nieuwe dus maken we zo vrienden over de hele wereld. en nieuwe vakantie adressen ;).

nou wij gaan nog even genieten hier of eigenlijk al weer slapen foto's komen morgen misschien of later

slaap lekker

ik Thai af

• 10 Juni 2014 - 19:12

Danitsja:

Klinkt als een geweldige tijd die je daar hebt !!

• 10 Juni 2014 - 19:28

Joep Meijer:

Leuk woordgrapje.

Je bent goed bezig als ik dat zo lees.