veilig geland - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu veilig geland - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

veilig geland

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

04 Juni 2014 | Thailand, Krabi

Maandagochtend nog even snel naar de kapper geweest. En een laatste cappuccino gedronken op het Formun. Ging mijn reis toch echt beginnen. Ik werd naar Schiphol gebracht ja soms willen mensen echt weten dat je in het vliegtuig stapt. Maar toch bedankt Rita was er echt heel blij mee.
10 uur en 20 minuten vliegen. (helaas kon ik de knappe piloot niet om zijn telefoonnummer vragen)
Normaal gesproken slaap ik daar alles van maar blijkbaar vond ik het zo spannend dat ik vier films moest kijken. En toen bedacht ik een luisterboek van Isa Hoes te luisteren nou zij heeft zo lieve stem of eigenlijk slaap verwekend. Dus gelukkig nog even klunnen slapen. We waren geland voor ik er erg in had zachte landing dus.
Op Bangkok even de weg zoeken en aan de juiste kant van de weg lopen. Ze hebben hier ook van die mooie loopbanden maar je moet niet op de rechter stappen want dan ga je achteruit zo niet handig. (blond) Na ik door de douane was en me mooie stempel binnen had kon ik mijn gate gaan zoeken. Even langs de winkels neuzen. en dan toch even languit op de banken liggen. Het was nog iets te vroeg om met me ouders te skype dus netjes gewacht met wakker bellen. Uit eindelijk kon het en heb ik ze even het vliegveld laten zien.
De tweede vlucht duurde een uur en die heb ik alleen maar geslapen. Daar netjes naar mijn baggage gebracht met busje. En netjes naar buiten gelopen naar de man met me naam bordje. Altijd fijn als er een knappe man op je wacht ;).
Op de accomodatie aangekomen even lekker gedoucht en even bij komen. Kennis gemaakt en plan gemaakt om s' avonds met ze allen uit eten te gaan om toch een beetje jarig te voelen. Nog even een pub onveilig gemaakt en toen eindelijk slapen.

Ik ben in Thailand het is echt waar. Zo genieten. Zo anders wakker worden. Vandaag rustig aan gedaan introductie gehad en heerlijk thais gegeten. Wanneer moest ik naar huis? Ik ga echt elke minuut genieten.
Het verhaal is lang genoeg geworden bedankt voor het lezen.

tot de volgende keer

  • 04 Juni 2014 - 12:50

    Elly:

    Super jantine! Ga he volgen! 30 okt stap ik nl zelf op t vliegtuig richting oa thailand. Zin in!
    Veel plezier met dit avontuur!

  • 04 Juni 2014 - 13:56

    Lisette :

    Ooooh Tina!

    Fijn dat je een goede vlucht hebt gehad!! Nog wel stiekem een foto van de knappe piloot gemaakt? Ik ben benieuwd! Ik ben zo benieuwd naar je ervaringen! Veel foto's maken!

    Veeeel plezier en ik zie je snel!!!

    Dikke kus

  • 04 Juni 2014 - 20:10

    Roeelof:

    jeetje ..kom je gelukkig daar ook knappe kerels tegen joh ! :)

  • 05 Juni 2014 - 10:33

    Irene:

    Dank voor je leuke verslag .
    En Nederlandse manen zijn ook mooi hoor .
    kijk naar de binnenkant

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 27442

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: