Introductie en eerste werkdag. - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Introductie en eerste werkdag. - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Introductie en eerste werkdag.

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg jantiene

05 Juni 2014 | Thailand, Krabi

Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de felicitatie's en de lieve woorden in de dagboeken.
Ik ga ze proberen verder vol te schrijven ik moet zeggen dat lukt al aardig.

Gisteren was mijn introductie dag. ondanks dat ik een afspraak had om half elf zat ik al wel om zeven uur aan het ontbijt. De rest moest wel optijd gaan werken dus ik was zo aardig om ook even te ontbiojten met hun. Had ook niet echt keus want het ontbijt is van zes tot acht. Na het onbijt even rustig wakker worden. En weer in slaap vallen en dan te laat komen op je introductie. Oke ik heb Thai time al onder de knie ;). Mijn te laat komen werd dus niet eens ontdekt. Na de introductie veel papier werk zijn we naar da stad gegaan. Helaas kwam het met bakken naar beneden en konden we niet even rustig rond lopen. dus de rondleiding was vanuit de pick-up truck. Wat ook erg leuk was. Na de heerlijke lunch en rondleiding weer op weg naar huis.
Daar toch weer even relaxen. En weer gezellig kletsen met de andere vrijwilligers. Na het avond eten gingen we dvd kijken nar een oude serie lach niet voor die gene die het kennen. Beverly hills 90210 echt geweldig.
Maar om een uur of negen kak ik toch echt wel in en ben ik naar me bedje gegaan. Morgen iss immers mijn eerste werkdag.

Vanacht toch beetje onrustig geslapen. Ik had het koud en misschien toch beetje zenuwachtig voor mijn eerste werk dag.
Het was vandaag World environment dag. Een heleboel school kinderen kwamen kijken wat wij voor goede dingen deden voor hun land. Was echt wel leuk. We hadden een opblaas badje mee genomen maskers en ademautomaten. Zo konden we de kinderen kennis laten maken met hoe het voelt om onderwater te ademen. Zo leuk om die eerste reacties te zien op de gezichten. De jongens zijn hier heel stoer en willen alles gelijk uitproberen. De dames daar en tegen vinden het toch wel heel erg spannend en kijken liever. Toch waren er een paar moedige dames en ook die vonden het geweldig.
Toen de grootste gedeelte langs was geweest mochten wij ook weer even kind zijn. En heb ik het grote oorlogschip onveilig gemaakt. Was spannend door het donker in het ruim het licht weer te vinden. En op naar het hoogste punt om te genieten van het uitzicht. Geweldig genieten.
Na het genieten de auto weer inpakken en naar de noedel restaurant, zo lekker noedelssoep met kip gegeten. Ik kom thuis met heel veel kook inspiratie. (Joep bereid je maar vast voor)
Vanmiddag wilde we naar het strand helaas kon ik niet gaan ik had nog een presentatie over de biologie onderwater. Ik vond het erg intresant al had Steven dit al uitgelegd en kon ik dit verhaal goed volgen. Mijn mede vrijwilligers snapte na de presentatie nog niet echt veel van. Jammer dat ze dat achteraf zeggen en niet gelijk.
Morgen is eindelijk mijn eerste duikdag zo spannend. We gaan naar de Phi Phi eilanden en er is kans op om haaien en schilpadden en dolfijnen te zien. Ik ben zo benieuwd. Voor het weekend zijn er ook weer leuke plannen. Maar daar lezen jullie later meer over.

voor nu ga ik slapen.

Jantiene

  • 05 Juni 2014 - 21:30

    Nicolay:

    Doet ons goed om te lezen dat je het naar je zin hebt veel plezier

  • 06 Juni 2014 - 11:45

    Lisette:

    Klinkt goed! In plaats van African Time word het Thai time! Ben benieuwd naar je duiken en foto's!

    Dikke kus

  • 06 Juni 2014 - 21:34

    Joep Meijer:

    Dus ze hebben daar ook, net als hier van die heerlijke regenbuien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 27438

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: