Week vier zit er op - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Week vier zit er op - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Week vier zit er op

Blijf op de hoogte en volg jantiene

29 Juni 2014 | Thailand, Krabi

Terwijl ik dit schrijf lig ik ziek op bed. Ik ben verkouden en heb keelonstekking. Zou het feesten dan toch niks voor mij zijn?

Afgelopen week is er weer gedoken. Dinsdag en woensdag . Eigenlijk komt er een soort patroon in de weken. Ik vind dat wel lekker. Kan ik me ook focussen op andere dingen. Zo krijg ik tijdens het duiken steeds meer verantwoordelijkheid. En komt de rol van divemaster steeds meer van pas. Ik doe dus steeds meer ervaring op. Voel me ook helemaal op me gemak. Kan helemaal mezelf zijn.

Donderdag en vrijdag waren we vrij. Dus wonsdag avond stappen. Lichtelijk aangeschoten maar zo genoten. Dansen zingen poolen. Genieten kletsen dansen. Afscheid nemen van andere vrijwilligers.
Dat is wel een puntje het komen en gaan van vrijwilligers. Aan de ene kant is dit niet erg want minder leuke mensen verlaten het project. En je onmoet veel nieuwe mensen. Maar het is ook lastig om gedag te zeggen aan de mensen die je echt wat zijn gaan doen. Eigenlijk wel appart omdat ik toch een soort afstand probeer te houden maar toch bij bepaalde mensen lukt het niet.
Gelukkig heb ik nu wel weer een paar leuke reisadresjes.
Die ik zeker ga benutten.

Vrijdag wilde ik naar realy beach helaas ging dit niet door. We liepen met de hele groep naar de bushalte. Maar niet alleen wij liepen er ook onze lieve bobbie onze hond ook mee. Zo niet handig hij wilde echt niet terug. Dus bracht ik hem terug naar huis en besloot om niet meer naar de beach te gaan en thuis te blijven. Smiddags wel met Akira naar de de stad geweest. Zij werkt hier op het resort. Gezellig wezen shoppen. Toch altijd leuk om met een lokel op stap te gaan dan ontdek je hele andere kant van Thailand.
Vrijdag op zaterdag nacht was ik verkoude geworden en keelpijn het zou eens niet. Zaterdag de eerste duik wel gedaan. Het klaren ging prima nergens last van. Alleen van de keelinfectie mijn keel werd zo droog als schuurpapier dat het ademen gewoon pijn ging doen. We mochten deze duik weer vuilnis bergen blijven leuke maar rare duiken. Omdat je dan wel de koralen aanraakt wel op de juiste manier maar toch zo raar.
De tweede duik heb ik niet gedaan. Toen zijn we met een klein boortje naar chicken eiland gevaren en hebben we genoten op het strand. Samen met Christina en May erg mooi. Leuke foto' s gemaakt en genoten.

Vandaag zondag werd er voor mij vooral besloten om thuis te blijven. Ik vind dit altijd lastig. Maar tot nu toe heb ik hem voorals slapen doorgebracht. En met paracetemolletjes. Nog veel bij slapen en beter worden en dan volgende week weer volle bak.

Succes vanavond met Nederland - Mexico ik weet niet of ik er iets van mee zal krijgen.

Liefs jantiene

Ps zo vet dat Lisette en ik de laatste vier weken gaan samen reizen heb er zin in.

Pps beste collega's op twee pagina's na is jullie kado vol. Ik geniet nog steeds van jullie verhaaltjes.

  • 29 Juni 2014 - 09:49

    Corry:

    Heel veel beterschap hoop dat je snel opknapt...

    groetjes hier uit Nederland. ..

    Corry, Nicolay en Gerco xxx

  • 29 Juni 2014 - 14:20

    Danitsja:

    Beterschap jantiene!!! Hopelijk word je snel beter en kun je weer genieten van je reis!
    Xxx danitsja

  • 30 Juni 2014 - 09:31

    Thuur:

    Beterschap!!!!
    Leuk om je belevenissen te lezen!!

  • 30 Juni 2014 - 13:37

    Irene:

    beterschap,ik geniet van je berichtjes

  • 01 Juli 2014 - 00:14

    Joep Meijer:

    Sterkte met de verkoudheid en de zere keel. En hopelijk niet te lang aan die kleine witte beestjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 27432

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: