Oeps how i remove this help - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Oeps how i remove this help - Reisverslag uit Krabi, Thailand van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Oeps how i remove this help

Blijf op de hoogte en volg jantiene

03 Juli 2014 | Thailand, Krabi

Al zo zeven jaar denk ik hier al over na. Het is ook niet niks. Je doet het niet zo maar even. Je moet er goed over nadenken. Wat wil ik, waar zal hij moeten komen, hoe groot misschien wat kleur? Allemaal vragen die je eerst moet beantwoorden voor je het daad werkelijk kan gaan doen.
Maar toch maandag naar zo shop geweest wat info ingewonnen en een afspraak gemaakt voor woensdag. Ik weet nog niet hoe het eruit gaat zien ik heb wat ideeen op tafel gelegd en hopelijk maakt hij de juiste puzzel. Het werd woensdag de klok van zes uur kwam steeds dichterbij. Ik was zo zenuwachtig maar toch voelde het goed en wist ik het zeker.
Ik ging mijn eerst tattoo laten zetten. De tekening die hij had gemaakt kon niet beter. Ik vond hem echt schieterend. Nu nog op de goede plek en beginnen maar. De plek was snel gevonden. De bamboo stick in orde maken. En de 50 minuten gingen in. Het eerste stuk deed het meeste pijn. Maar was goed te doen en het was zo voorbij. En kon ik eindelijk zelf mijn nieuwe aanwinst bewonderen.

Toen ik vanmorgen wakker werd, werd ik zo blij van het zien van mijn mooie turtle. Ik heb er echt goed aan gedaan gelukkig maar want ik kan niet meer terug.

Bewonder de foto's en misschien zie je hem ooit in het echt ;)

Super blije Jantiene

  • 03 Juli 2014 - 18:11

    Jantiene En Bertine:

    De oplettende kijker kent deze tekening al.
    En oja pap nogmaals gefeliciteerd.

    Liefs jantiene

  • 03 Juli 2014 - 18:25

    Joep Meijer:

    Zie dat hij ook nog op traditionele wijze is gezet.

    Veel plezier met jouw schildpad. Past wel bij een duiker.

  • 05 Juli 2014 - 10:01

    Thuur:

    Mooi hoor op je voet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 27426

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: