Veilig geland - Reisverslag uit Accra, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Accra, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

02 Maart 2009 | Ghana, Accra

Eindelijk, na een hobbelige airway zijn we veilig geland. Het eerste wat weer opvalt is de warme deken die over je heen valt. Heerlijk gevoel! Snel de spullen van de lopende band gepakt en op naar alle vragende taxi-chauffeurs van waar moet je heen. We werden natuurlijk naar ons idee afgezet maar zijn veilig in Hotel Kokomolemle aan gekomen. We waren blij er te zijn en het was erg leuk dat mensen je gewoon herkennen en alles willen weten en vragen. Zelfs op het vliegveld kwamen we Ratti tegen wat een heerlijke binnenkomer. Al hadden we het al wel een beetje verwacht want zijn vriendin zat bij ons in het vliegtuig. Na een heerlijke douche het bed maar ingedoken. Al konden we niet gelijk slapen. Na een heerlijke nacht waren we beide weer snel wakker. Snel ontbijten en dan naar het zwembad. Lagen we daar net vijf minuten op ons bedje. Nadat Victor ons had verwelkomt. Ging het zachtjes regenen! Denk je uit Nederland weg te zijn gaat het hier nog harder regenen als in Nederland. Maar we waren niet bij het bad weg te slaan en na een paar minuten werd het dan toch droog en gingen we toch genieten van het water.
Maar we hielden het toch snel weer gezien want echt de zon was nergens te bekennen. Dus hebben we buskaarten gekocht voor woensdag als we weer naar Tamale gaan. Ik dacht dat ik die rit nooit meer ging maken. Morgen ontmoeten we mijn gastmoeder, ze is namelijk verhuisd en woont nu dichtbij Cape Coast. Ze komt ons dus opzoeken in Accra. Verder hebben we nog niet echt plannen, ja alleen dat we nog meer gaan genieten en leuke dingen mee maken.

bedankt voor alle berichtjes en tot lees

jantiene

• 02 Maart 2009 - 22:29

Ans :

Hoi, Jantiene,

Zo, meid je eerste dag zit er al weer op.
    Morgen je gastmoeder lekker weer ontmoeten , en dan woensdag weer naar je kindertjes in Tamale.
    Geniet er van meid de weken zijn om voor je er erg in hebt.

liefs, Ans.

• 03 Maart 2009 - 18:17

Jannie:

Hoi Jantiene,

Fijn dat de reis goed is gegaan. Vanaag heb je vast de zon weer gezien. Ik heb hem namelijk jouw kant op gestuurd. geniet van al het moois en goeds EN ook van de minder mooie dingen.

Groetjes van Jannie.......je weet wel die muts die jouw naam steeds verwarde met die van Claudia ;-)