Nog één nachtje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Nog één nachtje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

28 Februari 2009 | Nederland, Wageningen

Het is weer zover. Ik ga weer terug naar Ghana. Ik heb er onwijs veel zin in. Al mijn lieve kindertjes zien en mijn gastmoeder weer eens lekker knuffelen. In de hoofdstad is het nu een graad of 30 C dus zal wel even wennen zijn. Daarom blijven we daar een paar dagen en dan gaan we door reizen naar Tamale. Daar zal ik mijn gastmoeder niet ontmoeten want die is pas verhuist naar Cape Coast. Haar zie ik dan ook in Accra maandag of dinsdag al. In Tamale is het al weer 40 C dus we worden weer bruin.
Ik hoop jullie regelmatig weer even met een krabbeltje op de hoogte te houden.

We hebben er zin in. (Lisette en ikkes)

  • 28 Februari 2009 - 14:50

    Nunnie:

    Nou meiden,

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Ga maar vaak verhaaltjes schrijven op waarbenjij.nu, dan kan ik ze met me dikke pens vanaf de bank lezen en hard heimwee krijgen!
    Doe iedereen de groetjes van mij!

    xx Manon

  • 28 Februari 2009 - 15:04

    Therese:

    hallo
    Op de 1 of andere manier kreeg ik een mail dat jij weer een bericht had geplaatst in mijn inbox, ik zit nu ook in Tamale.
    Was jij nou ook via norghavo gekomen??
    En in welk gezin zat jij?
    Ik hoorde dat Lisette ook terug kwam, die heeft in de familie gewoond waar Hanna in heeft gewoond de afeglopen 3 maanden.
    Of was jij nou degene die bij de Abbrey family heeft gewoond?

    Ik hoor het wel weer.
    mijn e-mail adres is: bagwandetanhain@hotmail.com

    ps bruin word je hier niet hoor:D Tis wel heeeeel erg heet, maar bruin worden ho maar!
    De zon komt niet meer door alle smog heen hier haha

  • 02 Maart 2009 - 09:24

    Janny:

    Lees net jullie gaan weer genieten en bruin worden de loeft afsteken als je terug komt
    Fijne dagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 27445

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: