Afscheid - Reisverslag uit Accra, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Accra, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

31 Mei 2008 | Ghana, Accra

We zijn eindelijk weer in Accra. Hier verwelkomen we Lisette met open armen. Wat hebben we die weer lang niet gezien. Dus lekker bijkletsen. Maar helaas gaat dit ook betekenen dat het bijna voorbij is voor haar en van ons ook natuurlijk. Dinsdag hebben we heerlijk bij het zwembad bij Shangri-la gelegen om nog wat bij te bruinen en heerlijk bij te komen van de tijd dat we hier hebben gezeten. s'Avonds heerlijk gegeten en naar bed. Woensdag was weer zo'n dag, lekker chillen bij het zwembad met een ongeduldige en nerveuse Lisette want vandaag is het haar grote dag ze moet helaas weer naar huis. dit doet heel veel pijn en ze heeft er ook echt moeite mee maar goed. op naar het vliegveld. het afscheid was raar we mochten niet stilstaan dus was even knuffelen en weg was ze.

nu komt het voor ons ook dichtbij donderdag was voor mij ook zenuwen ik weet dat het er bijna op zit en eigenlijk wil ik nog wat mensen hier zien maar ik weet dat het niet meer kan. sorry mensen ga jullie missen en snel terug komen. lisette is heel aangekomen na het missen van de vlucht. ik heb vandaag de tassen ingepakt spullen weggeven en ik ben er helemaal klaar voor. ik hoop dat alles goed gaat.

vrijdag heb ik een verassingdag gehad en daar wil ik verder niet over uitwijden.

zaterdag vandaag zijn we op sleeptouw genomen door iemand van hier. en hebben weer leuke beelde. vanavond de laatste spullen inpakken
morgen nog even chillen bij het zwembad en dan vliegen.

ik wil iedereen uitnodigen zaterdag 7 juni voor me verjaardag en welkoms thuisfeestje als je wil komen kun je mij informeren waar en hoe laat.

laatste lieve knuffel van ons uit Ghana (sniff snif)

  • 31 Mei 2008 - 15:51

    Mloes:

    zie je snel weer knuffels

  • 31 Mei 2008 - 16:50

    Lisette:

    Zeg zo nerveus was ik ook weer niet hoor!En wat was je verrasingsdag!???Ik wil er alles over horen 7 juni:P IK KIJK ER NAAR UIT zal een kruisje voor je slaan voor morgen SAFE JOURNEY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 27460

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: