vrijdag bevrijdingsdag - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu vrijdag bevrijdingsdag - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

vrijdag bevrijdingsdag

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

06 Maart 2009 | Ghana, Tamale

ja ik maak weer even tijd voor jullie. aangezien ik niet kan bellen, het netwerk ligt zo goed als plat, doe ik het maar weer op deze manier.

Vandaag was het mijn dag. We gingen weer terug naar het weeshuis. Echt lachen hoor, iedereen herkende me en alles wilde me weer aanraken. Maar wat me het meest opviel is de lucht die er hangt. Ik kan me niet herinneren dat het vorig jaar ook zo was. Echt verschrikkelijk oooo dat lezen jullie niet haha. Echt al 'mijn' kinderen kunnen nu lopen. Er zijn er drie vertrokken. Helaas zonder mij gedag te zeggen. Maar goed, het was erg leuk en ik ga daar nog een big party organiseren.

Na de leuke tijd in het weeshuis gingen we voetbalshirts uitdelen. Echt lachen, ik had helaas maar 15 stuks en er waren 52 kinderen dus alleen de beste spelers kregen een setje en toen gingen ze voor ons een partijtje spelen. Echt onwijs leuk nu willen alleen Lisette en ik nog op zoek naar voetbalschoenen dus als je ze hebt en gebruikt ze niet meer gooi ze niet weg maar breng ze naar ons dan kunnen wij ze opsturen.


En Peet, leuk weer eens wat van je te lezen. Maar ik vind het nog steeds geweldig met Theo en mis hem dan ook heel erg. Ik moet zeker eens een keer bij je langs komen met mijn foto boeken want dat zijn nog al veel foto's.

Nou vele groetjes en veel zon.
Ik zie jullie later. Hopelijk zonder hitte bultjes, ik word er gek van maar dat heb ik er wel voor over.

  • 07 Maart 2009 - 10:43

    Janny:

    hoi Jantiene,
    Hoe is het afgelopen met die waterpompen hebben zie nu?
    Niet krabben die bultjes gaan vanzelf weer weg haha

  • 07 Maart 2009 - 20:56

    Arie:

    Hoi Jantiene, dank je dat je Theo de felicitaties liet brengen. Een mmoie manier als je zelf in verweggiestan bent. Ik vorig weekend nog in de sneeuw (op 800m lag nog zo'n halve meter) en jij een dag later op 30 gr. Mooi die verschillen. Nou geniet er van (net als Janny een week van Jesse heeft genoten) en ik volg je verhaaltjes wel op afstand.
    Groetjes

    knuf, knuf

  • 08 Maart 2009 - 18:31

    Jannie (Westland):

    Hoi Jantiene,

    Hier in de schuur in Wageningen liggen nog wel een paar oude voetbalschoenen die je mee had mogen nemen. Maar ja......ik wist niet dat jij er iets aan zou kunnen hebben. Ik zal ze voor je bewaren voor de volgende keer dat je gaat!

    Groetjes van Jannie en een fijne week toegewenst daar in de zon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 27413

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: