Visumaanvraag - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Visumaanvraag - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Visumaanvraag

Blijf op de hoogte en volg jantiene

07 Mei 2014 | Nederland, Wageningen

Vorige week mijn visum aanvraag gedaan. Helaas is deze afgekeurd. Ik ging te lang voor een tourisme visum. Deze is namelijk 60 dagen geldig en ik ga 88 dagen. Nu heb ik gisteren een business visum aangevraagd voor drie maanden.
Hiervoor had ik heel wat extra papieren nodig vanuit Thailand en van de organisatie. Hopelijk word het dit keer wel goed gekeurd.
Als dit geregeld is hoef ik alleen mijn tas nog maar in te pakken. Mijn inentingen heb ik drie weken geleden al gehad dus dat is gelukkig ook geregeld.
Donderdag nog een duikkeuring doen en dan ben ik op en top gekeurd en gezond verklaard.
Zo spannend nog even en ik zit in het vliegtuig.

  • 07 Mei 2014 - 11:21

    Richard:

    Ik ga je zeker volgen.
    Wel een beetje gezellig schrijven graag

  • 07 Mei 2014 - 11:22

    Jantiene:

    ik zal zeker proberen wat gezelliger te schrijven

  • 07 Mei 2014 - 12:08

    Elly:

    Ik ga je proberen te volgen. Wanneer ga je precies? En inderdaad leuke verhalen willen we horen.

  • 08 Mei 2014 - 11:08

    Erica Frijlink:

    Hoi Jantine,
    Wat gewelig dat ik op deze manier toch steeds weer even weet wat je aan het doen bent!
    Ik ga je volgen op thailnad.
    succes met duiken, riffen, rommel opruimen, etc etc.
    Groetjes
    Erica

  • 08 Mei 2014 - 13:33

    Math En Leny:

    Wij gaan je zeker volgen Jantien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 27398

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: