verjaardags / good bye party op het werk - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu verjaardags / good bye party op het werk - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

verjaardags / good bye party op het werk

Blijf op de hoogte en volg jantiene

20 Mei 2014 | Nederland, Wageningen

het is misschien een beetje vroeg want ik ga pas over 1,5 week. maar zo word de checklist snel kleiner. gisteravond lekker in de keuken bezig geweest om de mooie tropische eilanden te maken. ik had er zo onwijs veel plezier in. werd er helemaal vrolijk van. dus dat word wat als ik echt in Thailand zit.
nadat iedereen een eiland had kwam er een speech ja ook ik moest er aan geloven. maar gelukkig viel het mee en heb ik het overleefd. nog wat kadootjes gehad. een dagboek met teksten van collega's en om het nog wat op te fleuren heb ik er ook kleurpoloden erbij gekregen echt handig. kan ik straks alle mooie vissen die ik gezien heb mooi kleuren in het dagboek. en de zak pepers met recept niet vergeten die ga ik nog even uitproberen voordat ik ga. kijken of ik al dat pittige eten wel aan kan.

bedankt voor de gezellige koffie en de leuke kado's

jantiene

  • 02 Juni 2014 - 09:13

    Martien Los:

    Hoi Jantiene,

    Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele goeie reis gewenst.
    p.s. laat die piloot met rust

    Gr, Martien

  • 05 Juni 2014 - 09:08

    Leny En Math:

    Hè Jantiene
    Goed te horen dat je veilig aan gekomen bent. En dat je je gelukkig voelt.
    Dan is alle stress toch de moeite waard geweest.
    ( ik bedoel visum stress natuurlijk)
    Ga maar lekker genieten daar en niet te hard werken .
    Moet tenslotte leuk blijven.
    Ook de groeten van Math natuurlijk.
    Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 27400

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: