Ticket geboekt - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Ticket geboekt - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

20 Augustus 2007 | Nederland, Wageningen

Vrijdag 17 augustus.
Nu we gehoord heben dat het helemaal zekers is dat het door gaat hebben we gelijk geboekt. Want hoe langer je wacht hoe duurder het word. Ik vertrek woensdag 30 januari om 7.00 uur en kom op 2 juni om 9.00 weer aan op Schiphol. Ik heb er onwijs zin in. Ben al veel aan het regelen en aan het inkopen. Ik kan niet wachten tot ik in het vliegtuig zit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 27457

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: