Samen genieten - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Samen genieten - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Samen genieten

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

15 Mei 2008 | Ghana, Tamale

Oke, dan nu een berichtje van Theo.
Na een kalme vlucht (lekker naar Schiphol gebracht door de ouders van Jantiene) kom ik aan in Ghana, zie ik Jantiene niet eens staan! Gelukkig had ik verzachtende omstandigheden, het was net na zessen, de zon stond vrijwel op de horizon en scheen dus vol in mijn gezicht. Uiteraard zag zij mij wel, dus het contact was snel gelegd. Even iets doen wat we drie maanden niet meer gekund hadden, namelijk elkaar even lekker knuffelen.
Daarna naar ons hotel, en genieten van het weer bij elkaar zijn. Dat Jantiene een behoorlijk vol programma gepland had bleek al snel, binnen een paar dagen zaten we op een heerlijk tropisch strand, Jantiene heeft daar al het nodige over geschreven. Ik ga dus verder met de daarop volgende geplande trip, die naar Wa, Werschau en Mole. Wa als 'tussenstation', Werschau waar we werkelijk een heerlijke boottocht gemaakt hebben, onder een soms stralende, soms onweers-hemel geslapen hebben en een tiental enorme nijlpaarden gezien hebben. De rit ernaartoe? Stel je een bospad type "wasbord" voor op onze mooie Veluwe. Bedenk dan dat je daar met 70 tot 80 km/h overheen scheurt, en dat 200 kilometer achter elkaar! Genoeg duidelijkheid over die rit? :-)
Na Werschau met de hippo's zijn we naar Mole geweest, eenzelfde rit, maar ook evenveel genoten van het Nationaal Park daar. Schitterende beelden kunnen schieten van olifanten, antilopen, apen enz. enz.
En nu? Nu gaan we even enkele dagen bijkomen in Tamale, het weeshuis waar Jantiene gewerkt heeft bezoeken, en dan op naar ons volgende tripje. Wat dat is staat vast in ons volgende stukje, tot dan: groetjes uit Warm Ghana namens Jantiene en mij

  • 18 Mei 2008 - 11:34

    Peet Jansen:

    Hoi Jantiene en Theo,
    Het spijt me dat ik niet eerder reageer maar ben op het ogenblik druk met allerlei niet belangrijke zaken. Allereerst de woning, als alles mee zit kunnen we juli misschien wel juni verhuizen, ik moet nog een hoop regelen met m,n oude baas hat Ato omdat we verhuist worden.Van de week hadden we Ronald op bezoek, ook hij is bezig met een verhuizing ik denk dat die deze week en anders volgende week wel in zijn nieuwe huisje komt, het is de flat waar wij zijn begonnen n.m. Pomona, heel mooie flats.
    Jantiene op de postservice gaat het ook niet allemaal naar wens, ik denk door te weinig personeel, afgelopen donderdag ben ik om 7:00 uur begonnen en om 15:30 uur kon ik gaan en behoorlijk kapot kan ik je zeggen. Ik hoop Jantiene dat je wel weer terug komt, voor mij was je het zonnetje in huis.

    Groetjes Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 27444

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: