Goed nieuws - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Goed nieuws - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Goed nieuws

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

17 Augustus 2007 | Nederland, Wageningen

Vandaag kreeg ik dan eindelijk bevestiging. Ik ga samen met de organisatie NorGhaVo naar Ghana. Ik ga drie maanden in een gast gezin wonen in Tamale. Daar ga ik in een weeshuis werken. Dus heerlijk kinderen verwennen en dingen leren. Heb er onwijs veel zin in. En door middel van deze site wil ik jullie op de Hoogte houden.

  • 17 Augustus 2007 - 11:47

    Theo:

    Hey leuk, ben zeer benieuwd hoe alles je gaat bevallen!
    Alvast een hele leuke tijd gewenst!

  • 29 November 2007 - 09:54

    Janny:

    jou kennende lukt dat prima

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 27402

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: