Pech - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Pech - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Pech

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

12 September 2007 | Nederland, Wageningen

Gisteren 11 september een scooter ongelukje. Nu zit ik met me been in het gips. Ik kan als het mee zit een week niet werken daar gaan al me centjes. Nu moet ik als ik beter ben nog harder werken. Of jullie lieve mensen mij iets meer sponseren. Jullie weten mij te vinden.

  • 13 September 2007 - 16:54

    Bart:

    Levensgevaarlijk dat scooter rijden, gelukkig hebben ze die geloof ik in Ghana niet!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 27404

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: