Tussenstand - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Tussenstand - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Tussenstand

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

27 November 2007 | Nederland, Wageningen

Zo nog negen weken en dan stap ik het vliegtuig in. Het meeste is nu wel ongeveer geregeld. Moet alleen nog een klein beetje sparen en dan kan iedereen me met een gerust hart laten gaan.
Acht december zie ik mij mede vrijwilligers en ben erg benieuwd of het klikt ik heb er al een aantal gesproken op msn. Ik heb er echt veel zin in en ben benieuwd hoe het allemaal gaat. Ik hoop dat ik jullie ook een beetje goed op de hoogte kan houden via deze site.
Nog negen weken hard werken en misschien nog wat sponsers zoeken.

Bedankt jullie allemaal voor de steun tot nu toe.

  • 29 November 2007 - 09:53

    Janny:

    Hoop voor je dat je een leuke tijd met iedereen,
    groetjes
    janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 27402

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: