Prikken - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Prikken - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Prikken

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

09 Januari 2008 | Nederland, Wageningen

Ja vandaag kon ik dan eindelijk mij prikken halen. Ik had gehoopt dat ik ze alle vier in één keer kon halen maar helaas. Morgen mogen we weer. Gelukkig kunnen we het met zijn tweeën te gelijk doen. Vandaag moest ik ook met de malaria tabletten beginnen. Elke week één tablet op een vast tijdstip nou dat word wat in Ghana geen horloge en niks op tijd. Maar met die tabletten moet het toch echt anders.

Morgen ben ik ook voor het laatst op me werk bij de post. Dus heb ik nog lekker 2,5 week om voor te bereiden. En kan ik iedereen nog even langs gaan voor ik ga. Want de tas in pakken is zo gebeurd.

  • 09 Januari 2008 - 14:04

    Bartje:

    hey meis kom je zaterdag ook nog ff langs op de boerenkool?

    knuf,

    mij

  • 09 Januari 2008 - 14:36

    Theo:

    Nu heb je zeker nog veel meer het gevoel dat het nu ECHT gaat gebeuren :-)

  • 09 Januari 2008 - 14:58

    Mloes:

    auwie maar voor een goed doel tis niet de bedoeling dat je ziekjes word ik ghana. misschien een horloge kopen een idee voordat je gaat??
    knufs Mloes

  • 15 Januari 2008 - 09:21

    Erika:

    Gevonden :) Ik houd je blog in de gaten!
    Heel veel plezier daar!

  • 20 Januari 2008 - 10:27

    Suzanne:

    Nu is het alweer een stuk dichter bij dan toen bij dit blogje! Hopelijk heb je de meeste vovorbereidingen al getroffen!! :)

    Ik wens je iig heel veel plezier tijdens je reis!! En hopelijk kunnen we hier dan af en toe hier is lezen over je belevenissen!


  • 23 Januari 2008 - 08:29

    Mariska:

    Hoihoi Jantiene,

    Das een tijd geleden zeg.
    Ik lees net dat je volgende week naar Ghana vertrekt en in juni pas weer terugkomt.
    Leuk hoor en vooral ook spannend natuurlijk...gaat je mannetje ook mee?

    Nou als ik je voor volgende week niet meer spreek...heel veel plezier en ik hoop dat je een mooie ervaring krijgt en veel kunt betekenen voor de kindertjes daar :)

    Groetjes Maris

  • 23 Januari 2008 - 14:07

    Groeten Uit Ada:

    heyhey,
    bedankt voor je berichtje op mijn weblog...
    hoop je nog eens terug te zien op mijn weblog..

    groeten
    Eren

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 27452

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: