Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

24 Januari 2008 | Nederland, Wageningen

Tja het is nu echt toch bijna zover. dus nog even snel een paar mensen uitgenodigt om het te vieren dat ik naah Ghana ga. Het was er gezellig en wil ook iedereen bedanken voor de kado's en de gezelligheid. Ik zal echt nog wel eens af en toe aan jullie denken.
We hebben eerst heerlijk met ze alle pannekoeken gegeten. Na de afwas zijn we even naar de Vlaamse reus geweest. Daar hebben we lekker wat gedronken en vooral erg veel gelachen. Check de foto's ja ik weet het als je er bij was weet je het gevoel.

  • 24 Januari 2008 - 16:35

    Mloes:

    had je geen beter foto kunnen vinden :-P maarja t was idd heeeeeeeeel erg gezellie en veel gelachen....weer zo'n feestje als je terug bent???

    knuffels mloes

  • 25 Januari 2008 - 13:38

    Peet:

    Hoi Jantine,
    Ik wens je heel veel plezier de komende maanden, ook een goede heen en terugreis gewenst.
    Groetjes Peet en tot over een aantal maanden.

  • 26 Januari 2008 - 08:10

    An S Brouwer:

    Hoi, Jantine,

    IK wil je allereerst een hele goede reis wensen naar Ghana zonder vetragingen etc..
    IK zal je bezoekjes gaan missen meid.
    We konden zo heerlijk bijbeppen, wat ik best zal missen, een dag duurt toch al zo lang..
    Het brak de dag ,als je weer eens langs kwam, en heb het altijd reuze gezellig gevonden.
    nu zal ik het helaas even zonder moeten doen.

    Ik hoop dat je een hele mooie tijd gaat krijgen in Ghana, en er veel ervaring op gaat doen,en waar je dan ook met veel plezier op terug kunt kijken.

    liefs, Ans.

  • 26 Januari 2008 - 19:22

    Derk En Henriette:

    hoi janitene nu is het bijna zover meid we wensen je heel veel succes in ghana geniet ervan en een hele goeie heen en terug reis toegewenst.
    groetjes derk en henriette

  • 30 Januari 2008 - 17:29

    Ell:

    He tinus!

    leuk dat je me weer gaat volgen! en bedankt voor de link, nu kan ik jou ook volgen. Begrijp dat je net vandaag naar ghana bent gevlogen. hoop dat je een beetje een prettige reis hebt gehad.. en ben je eigenlijk alleen gegaan?

    xxx elly

  • 04 Februari 2008 - 16:49

    Elianne:

    Ik hoop dat je het daar superleuk hebt.
    Hier heb ik mijn handschoentjes nog aan.
    Hééééél veel plezier, en nog bedankt voor je hulp, en de supertoffe foto's!(K)
    Dikke, dikke kus!
    Liefs Elianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 27472

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: