Theo is veilig geland - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu Theo is veilig geland - Reisverslag uit Tamale, Ghana van jantiene Bertine - WaarBenJij.nu

Theo is veilig geland

Door: jantiene

Blijf op de hoogte en volg jantiene

10 Mei 2008 | Ghana, Tamale

Nou daar stond ik dan uren nou ja eigenlijk dagen te wachten maar gelukkig niet op het vliegveld. omdat ik zo onderhand wel weet hoe het hier in ghana gaat was ik er maar 45minuten en toen kwam hij er aan. helaas herkende hij me niet gelijk of kwam het door die laag staande zon ;-). nadat we elkaar even stevig geknuffeld hadden gingen we naar het hotel om even op te frissen en een hapje eten om daarna heerlijk te gaan slapen (ja ans slapen)
na het nachtje slapen gingen we naar Ada Foah om heerlijk te chillen en te genieten op de beach. maar was niet helemaal genieten we zaten namelijk in een palmbomen hutje en die zijn niet helemaal water en krab proef. maar ondanks de weinig slaap echt heerlijk genoten vier dagen genoten van een bounty eiland. daarna naar accra om daar heerlijk te genieten van regen en een groen zwembad. oja laat ik wat positiefs zeggen theo is aan de diarree. ja hij ook met zijn grote mond dacht het allemaal wel aan te kunnen maar helaas laten ze darmen dat anders weten. na de dagen chillen in accra vooral aclimatieseren van theo gingen we naar tamale om naar me gastmoeder te gaan.

nou even genoeg achter deze pc gezeten we gaan weer genieten. we gaan morgen naar de hippo's en olifanten en dan lezen jullie weer vast van ons.

liefs jantiene en theo

  • 10 Mei 2008 - 21:36

    Arie:

    he jongedame, zo zelfstandig en dan zo door het dolle heen als je vriendje op bezoek komt. Valt niet alleen theo door de maand met een maag die ook niet overal tegen kan maar ook jij. Maar goed, ook jij blijft mens (en zo ken ik je) en daarom hoop ik dat jullie nog heel veel plezier in Ghana zullen hebben.
    Wij hebben hier in nederland het mooiste weer van de wereld en ik hoop maar dat ik er wat van kan mee nemen als ik naar Barcelona ga: daar ik de Kou en de natigheid zitten en hier mooi weer?? GRRR.

    Groetjes en maak er wat van

  • 11 Mei 2008 - 17:47

    Mloes:

    hiep hoi :)

    heerlijk dat jullie deze maand saampjes kunnen gnieten. theo was volgens ikke ook wel aan vakantie toe ondetussen ;) en helemaal samen met zijn meisje.
    geniet er van!!!!!!!

    warme knuffels uit tropisch NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jantiene

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 27408

Voorgaande reizen:

02 Juni 2014 - 28 Augustus 2014

Vrijwilligers werk in Thailand

30 Januari 2008 - 02 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: